woensdag 26 november 2014

Photo diary Milaan #3

Hi Allemaal,

Hier is ie weer, met een beetje vertraging: De photo diary van mijn laatste 2 weken in Milaan. Inmiddels ben ik weer In Nederland na 1,5 maand in Milaan te hebben gewerkt. Kijken jullie mee naar mijn laatste 2 weken in Milaan? 



Toen ik in Milaan zat kreeg ik nieuwe beelden uit Madrid terug voor Tantalum magazine. Ik ben heel blij met het resultaat!


Ik deed een shoot voor One magazine en mocht poseren met dit schattige katje, en zoals je ziet wil de fotograaf zelf ook graag even poseren met de kat haha. 


Een backstage selfie kan natuurlijk niet ontbreken. Voor de shoot kreeg ik flinke smokey eyes en veel bloemen in mijn haar. 


De straten van Milaan waren ondertussen lekker onder water gelopen, het regende zo hard dat wegen en sommige metrolijnen onderliepen en werden afgesloten. 


Hhmm, tiramisu! Een model in ons appartementencomplex was jarig en dat werd gevierd met sushi en tiramisu in de club onder ons appartement. 


We kwamen erachter dat we wel een heel bijzonder zwembad in ons appartementencomplex hadden haha. 


Ik ging opzoek naar de beste pizzeria in Milaan en ik denk dat ik die gevonden heb! Sterker nog, dit was echt de lekkerste pizza die ik in jaren heb gegeten! 


En ook het lekkere Italiaanse ijs mag natuurlijk niet ontbreken.  


Ik deed een shoot in het appartement van stylist Veronica Mazziotta, wat een schattig keukentje! 





Voor Jessica, Victoria en mij was het laatste weekend in Milaan aangebroken en dat moest natuurlijk een geweldig weekend worden, en dat was het zeker! Lekker eten, uitgaan en heel veel gezelligheid! 


Dit was de lekkerste sushi ooit! 


Nog een close-up foto van de geweldige sushi om jullie jaloers te maken. (Sorry not sorry) 



Omdat het Jessica haar laatste avond was gingen we op zondag ook nog lekker uiteten, maar dit keer gingen we wel als brave modellen aan de gezonde salades, het is natuurlijk niet elke dag feest haha. Alhoewel die salade echt geen straf was! Ik had een salade met appel, tomaat, venkel, sinaasappel, mozzarella en balsamico dressing.


Nog een laatste groepsfoto voor de Duomo. 




De dag erna moest ik vroeg op om naar een klein stadje buiten Milaan te reizen om een video shoot voor vogue op te nemen. We kwamen aan bij een prachtige villa op een hele mooie locatie. Het leek net een sprookje!


Backstage bij de video shoot. 


Na een hele lange dag moest ik de volgende ochtend alweer om 8 uur klaar staan om te shooten voor Cotril, een Italiaans merk voor haarproducten. Ik dronk die dag koffie, heel veel koffie.. 


Na afloop van de shoot kreeg ik een enorme goodiebag mee naar huis met een overload aan haarproducten. Net alsof pakjesavond al begonnen was, als een kind zo blij was ik. 





We vierden de verjaardag van Simone met een uitgebreid diner en daarna lekker een avondje stappen. 


Ik had nog heel veel eten over op mijn laatste dag dus als lunch maakte ik een salade met ongeveer alles wat er nog in de koelkast te vinden was. 


Nog heel even genieten van de lekkere Italiaanse cappuccino op mijn laatste dagje. 


En nog even loeren naar deze geweldige afdeling in de supermarkt, chocolateeee 



Toen was toch echt het allerlaatste avondje in Milaan aangebroken, Ik ging voor de laatste keer met de meiden naar de aperitivo, genoot nog een laatste keer van al het lekkere Italiaanse eten, en voor ik het wist zat ik de volgende ochtend alweer in het vliegtuig naar Amsterdam. Ciao Milano!

Ik heb echt een supertijd in Milaan gehad en heel veel leuke mensen ontmoet! Mijn plan is om volgend jaar zomer weer terug te gaan. Maar voor dat dat zover is staan nu eerst Tokyo en Sydney op de planning. In December blijf ik in Nederland om hier te werken en lekker vakantie te houden en In Januari reizen we weer lekker verder!

Liefs, Daphne 














Geen opmerkingen:

Een reactie posten