zondag 9 november 2014

Photo diary Milaan #2


Hi allemaal! Hier is ie weer, de photodiary met al mijn avonturen in Milaan van de afgelopen 2 weken. Kijken jullie mee?




Nadat een dag vol met castings er weer op zat, vonden we het tijd voor een welverdiende kop koffie. We kwamen de California bakery tegen en wow wat hou ik van dat café! Bijna alles is organic en je kan de lekkerste juices en cakes bestellen, I love it! 


Hoe goed ziet deze granola eruit? 

Avondje stappen in Byblos.

Een foto van de shoot die ik deed met Valentina de Meo 

Klaar voor een gezellig avondje met Lois. 



We gingen sushi eten bij een vriend thuis en wauw dat uitzicht op de duomo! Niet alleen dat uitzicht trouwens, zodra de lift open ging stapte we binnen in een superfancy appartement dat ons even een ultiem gossipgirl gevoel gaf haha. Behalve het appartement was de sushi ook supergoed, oja en klaargemaakt en geserveerd door de Privékok en Butler want ja, dat is toch doodnormaal..


Lieve jess heeft weer eens een heerlijke salade voor me gemaakt, wat moet ik toch zonder haar.


Tussen de castings door ging ik met Jess lunchen bij green en grill, hier kan je voor 11 euro helemaal je eigen salade samenstellen en krijg je na afloop ook nog een gratis kopje koffie.



Helaas was Lois haar laatste dagje in Milaan aangebroken en dat moest natuurlijk wel afgesloten worden met een paar goede selfies, groepsfoto en nog een laatste x genieten bij de aperitivo! 


Na de avond ervoor net iets te veel gegeten te hebben bij de aperitivo was het tijd voor een wat lichtere salade. 


En misschien ook tijd voor een run met dit mooie weer. 


Koffie drinken bij Martini café met Loïs en Simone, 2 nieuwe dutchies die ik heb ontmoet. Altijd fijn om even lekker Nederlands te praten. 


We zagen deze mega chocoladeblokken liggen. We vroegen of ze te koop waren maar helaas lagen ze daar alleen maar voor de sier. Ik probeerde er nog achter te komen waar zij ze vandaan hadden maarja de Italianen spreken nou eenmaal niet zo goed Engels haha. 


Duomo by night 


Mondaymorning met mijn favoriete ontbijtje.

Lunch! 

Een van de beautyshots door Valentina de Meo. 


Avondje aperitivo met de Australische girls en boys, en mijn mede dutchie Simone. Volgens mij gaven ze ons die veel te zoute popcorn gratis zodat we steeds meer drankjes zouden bestellen. Helaas trapte ik daar niet in maar een paar andere wel, waardoor het eindigde in een hilarische avond. 

Partyen met Jessica.


Even een bezoekje brengen bij Valentino, omg dat gebouw is zo mooi! 


Gezonde maaltijd na een dag vol met castings. 



Lekker koffie drinken met Simone en Loïs (voor de duidelijkheid: dit is weer een andere Loïs haha) 


Afgelopen zaterdag deed ik een shoot voor L'officiel en was ik om 7 uur sochtends al onderweg. Toen ik uitstapte bij het metrostation bij duomo was er op een paar vroege vogels na een compleet leeg plein. 


Models do eat. Alhoewel ik het nogsteeds niet snap waarom er serieus alleen maar junkfood aanwezig was op de shoot zonder een lunch of gewoon wat normaal voedsel. En ondertussen wel van ons verwachten dat we maatje 0 hebben?! Dit is de reden waarom ik meestal zelf genoeg eten meeneem naar een shoot (behalve dit keer natuurlijk..) 


Backstage bij de L'officiel shoot met lieve Una.

Dit waren de afgelopen 2 weken alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen/zien. 
Ik ga nu mijn laatste 2 weken in en ik ben benieuwd wat met in die 2 weken nog te wachten staat! 

Liefs, Daphne 




































1 opmerking: