zondag 9 augustus 2015

A healthy piece of heaven is nu www.daphnekooy.nl !!

Hi! 

Jullie zullen vast wel denken, goh wat is het al die tijd stil geweest op A healthy piece of heaven. En dat klopt, sorry daarvoor! Maar ondertussen ben ik druk bezig geweest met het in elkaar zetten van mijn nieuwe website: www.daphnekooy.nl 

Ik vond dat het tijd werd voor een wat professionelere aanpak en een andere naam van mijn site. Wat begon als een foodblog ging steeds meer ook over lifestyle en reizen, de naam 'A healthy piece of heaven' vond ik daarom te eenzijdig worden. Vandaar dat mijn blog nu www.daphnekooy.nl heet. Mijn blog zal verder helemaal hetzelfde blijven met voornamelijk de focus op een healthy lifestyle! A healthy piece of heaven zal binnenkort ook niet meer online staan, maar niet getreurd want alle lekkere recepten zijn gewoon te vinden op mijn nieuwe blog! 

Neem snel een kijkje op mijn nieuwe blog en laat me vooral weten wat jullie ervan vinden! 

Liefs, Daphne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten