zondag 5 april 2015

Photo diary Sydney #2

Hi allemaal! Welkom bij een nieuwe photo diary! De afgelopen 2 weken stond weer in het teken van lekker eten, strand, werk, pasen en noem maar op! Kijken jullie mee naar de afgelopen 2 weken? 





Ik deed een shoot voor Cleo magazine en ik was verliefd op de styling, ik voelde me helemaal classy met die perfecte jas en zonnebril!



Alvast een klein voorproefje van de shoot! 


Ik kreeg een hele mooie bikini opgestuurd van North West Cartel. Ik had toevallig nog een nieuwe bikini nodig, en met dit mooie weer in Sydney kan ik die bikini wel gebruiken dus ik was er superblij mee! Je kan de bikini's van North West Cartel vinden op www.nwcartel.com


Prachtig uitzicht vanuit ons appartement.. 


Wytze en ik hadden op vrijdagavond totaal geen zin om te koken en aangezien je bij de Woolworths supermarkt bij ons om de hoek na 8 uur s'avonds de sushi met 30% korting kan kopen besloten we lekker sushi te halen! We hadden quinoa sushi met zalm, bruine rijst sushi met kip en nog gewone sushi met zalm. Het was heel erg lekker! (Maar de sushi in Tokyo staat natuurlijk nog steeds op nummer 1 haha!)  






Er gaan natuurlijk geen 2 weken voorbij zonder dat wij op het strand te vinden zijn. We maakten dit keer de hele Bondi to Bronte walk af. We waren sprakeloos van alle mooie uitzichten die we onderweg tegen kwamen en het leverde dan ook heel veel mooie foto's op! 


Yum! tussendoor gingen we lekker lunchen bij Bondi beach! Ik had echt 1 van de lekkerste salades die ik ooit heb gegeten, en Wytze had zijn lekkerste burger sinds tijden. Goed geslaagde lunch dus! 


Ik word heel blij als ik bij de locatie van de job naar binnen stap en hier tegenaan loop!! Ontbijt bij de  L'oreal show! Gelukkig had ik al ontbeten dus was de verleiding om al die zoete broodjes op te eten niet zo groot, ik heb natuurlijk wel lekker van het fruit gesnoept! 


Backstage met Vanessa bij de L'oreal show. De looks waren nogal heftig zoals je ziet.. 


Op een vrije ochtend had ik lekker veel tijd en besloot ik weer lekker pannenkoeken te maken! Ik belegde ze met Hüttenkäse, pb2 pindakaas, aardbeien en wat rozijnen en zaden. Ik zat vervolgens flink wat uren vol na deze grote stapel pannenkoeken! 


Als Wytze terugkomt van het café waar hij werkt krijgt hij vaak na afloop allemaal eten mee en hoeven we ons om avondeten dus geen zorgen meer te maken, Yum! 

Kijk hoe blauw de zee is! 


Tijd voor een gezonde maaltijd na het sporten. Zoete aardappelpatat uit de oven met gebakken zalm en groente.


Een lekkere smoothiebowl als ontbijt! Dit keer met bevroren banaan, bevroren rode vruchten, avocado, amandelmelk, soja proteïne poeder en als topping noten en zaden. 



Ik maakte deze heerlijke en simpele banaan/appel cakes. Ik zal het recept binnenkort met jullie delen! 


Op Zaterdagavond hadden we een paas diner georganiseerd in ons appartement. Iedereen maakte wat gerechtjes en nam deze mee. Op tafel zie je onder andere: zoete aardappelfriet, couscous salade, groentecurry, pasta, matcha/kokos balletjes, quinoasalade, bananenbrood, paaseitjes etc. Het was allemaal superlekker ( Misschien wel iets te lekker want iedereen had veel te veel gegeten haha.) en heel gezellig! 


Backstage polaroids van een shoot die ik deed met fotograaf Laura Marii.


De shoot eindigde met heel veel confetti in mijn haar haha. 


En de make-up en outfits waren prachtig! 

Dit waren de afgelopen 2 weken in Sydney, ik hoop dat jullie het weer een leuke photo diary vonden en over 2 weken is er natuurlijk weer een nieuwe photo diary op mijn blog te vinden! 

Liefs, Daphne 


















4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n leuke post! Ik vind je foto's geweldig om naar te kijken!

    XOXO
    www.fashioniceblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat geweldig allemaal! :D Het lijkt me heel gaaf om dit me te maken

    BeantwoordenVerwijderen