woensdag 3 september 2014

Photo Diary: Augustus


Hi lieve mensen! 

Inmiddels ben ik alweer een maand in Nederland en is hier mijn photo diary van de maand Augustus. Ook in het modellenvak is Augustus een rustige (vakantie) maand en het was voor mij op een paar opdrachten na dus ook tijd om even te genieten van een welverdiende vakantie. Toen ik terug kwam uit Madrid was ik blij dat ik eindelijk mijn lieve ouders, zus, opa en oma, vriend, vriendinnen, katten en paard weer in mijn armen kon sluiten en er stonden er heel veel leuke dingen op de planning! 













Het weekend nadat ik thuiskwam zag ik eindelijk mijn lieve vriendin Carolina weer en gingen we lekker los op Damaris Festival in Amsterdam. Er was daar van alles te eten en te drinken en als lunch aten we the Dutch Weedburger, die is gemaakt van zeewier (zeewier?!) Ja, het klinkt waarschijnlijk niet echt aantrekkelijk maar geloof me het smaakte heel goed! Ook dronken we verse kokossap en er was zelfs een sushi tent aanwezig! Nou mijn dag kon al niet meer stuk haha, behalve het lekkere eten waren er ook hele gave artiesten en hebben we een superleuke dag gehad!



De week erna ging ik langs bij mijn modellenbureau om weer even gezellig bij te kletsen over mijn avonturen in Madrid, wat nieuwe plannen te bespreken en nieuwe polaroids te maken! 



Ik was blij dat het in Nederland ook nog lekker weer was en genoot van een lekkere bbq.  



Maar deze overgang was toch wel echt wat groot haha, van 38 graden in Madrid een week later naar -4 graden in de sneeuw! Dus daar stond ik dan te poseren in mijn skipak in de sneeuw, en alsof dat nog niet genoeg was vervolgens liggend met alleen een shirtje, broekje en blote voeten. Gelukkig was er warme chocolademelk, lekker eten en was het een supergezellig team. Dat maakte al die kou dan wel weer goed. ;) 



En van sneeuw gingen we weer naar regen.. haha het was weer festival tijd en samen met Luca ging ik naar Holi festival of Colours wat super leuk was totdat het opeens met bakken uit de lucht kwam zetten en we net 2 verzopen katjes waren. 



Een foto van een editorial in het augustusnummer van Ellements magazine, waarvoor ik in Madrid een shoot deed, het is echt leuk om nu al het werk terug te zien wat ik in Madrid heb gedaan. In september zullen er nog meer magazines/campagnes uitkomen en ik kan me nu al verheugen om eindelijk de foto's van sommige shoots terug te zien!


Healthy lunch! 3 rijstwafels met zalm, avocado en mosterd/dille dressing. 




2 weken nadat ik weer terug was en mijn vriend ook weer terug was van vakantie, gingen we gezellig samen een paar dagen naar mijn opa en oma die ik inmiddels al een paar maanden niet meer had gezien en ook nog eens aan het strand wonen. Het was heerlijk weer dus we konden lekker nog even genieten van de zon, zee en strand!



Ook zag ik eindelijk mijn lieve paardje weer! 



Een paar dagen later was het tijd voor een reisje naar Brussel. Ik had wat castings in Brussel dus dat betekende om 7 uur s'ochtends in de trein zitten om daar op tijd te zijn.. althans, dat dacht ik.. Er was weer overal vertraging, trein kapot en weet ik wel niet wat waardoor ik er uiteindelijk 1,5 uur langer over deed dan gepland en mijn reis in totaal zo'n 4,5 uur duurde. Gelukkig was het in Brussel heel lekker weer (NOT) en liep ik lekker door de regen door Brussel met mijn parapluutje (ja die had ik dan weer wel gelukkig). Gelukkig waren de mensen die ik in Brussel heb ontmoet heel leuk en heb ik mijzelf of de terugweg getrakteerd op een heerlijke frozen yoghurt.


Zoals jullie hier al konden lezen, ging ik samen met mijn ouders naar de yoghurt barn voor een high tea, yum!


Gezond ontbijtje, havermout met aardbeien, amandelen en suikervrije aardbeienjam. 



Avondje stappen in de jimmy woo met Luca.



Backstage bij een shoot voor Tulp magazine met een super gezellig team!


Healthy snack time! Komkommer met hummus 



Gezellig avondje met mijn beste vriendinnetje Sarah!


En ook ging ik weer lekker hard aan de bak in de sportschool en heb ik rondjes in het park gerend tot ze me neus uitkwamen zodat ik in het nieuwe seizoen weer topfit aan de slag kan! 



Natuurlijk ben ik nu ik weer thuis ben lekker aan het experimenteren met nieuwe recepten. Hier alvast stiekem een foto van een heel lekker receptje dat binnenkort online komt!





Een foto van een editorial uit het Hacid Magazine augustus nummer! Ook deze fotoserie werd geschoten in Madrid.








Helaas toen ik net weer thuis was ging mijn vriend eerst een week naar Blanes en na een week thuis te zijn weer 2 weken naar Portugal waardoor we elkaar weer moesten missen. We waren dan ook allebei super blij om elkaar daarna weer te zien en zijn lekker uiteten geweest. 



Als afsluiter van deze hele leuke maand had ik een birthday party van Carolina die haar 18e verjaardag vierde!

Dit was het alweer, de photo diary van augustus. Als ik er zo op terug kijk was het eigenlijk nog best een drukke maar vooral een hele leuke maand. Op naar september!

Liefs, Daphne 

1 opmerking: