maandag 5 mei 2014

Photo diary: April


Hoi allemaal! hier is mijn photo diary van April, kijken jullie mee? 


De maand begon met een heerlijke high tea voor de verjaardag van mijn vriendin Lotte. En kijk die taart, zo mooi!! En nee inderdaad, die taart was niet gezond maar wel heel lekker haha.



Ik deed een shoot voor www.ootdmagazine.com en ik mocht de coole beanie van Premiere houden, I like! 

 
hmmm, mijn favo quinoa recept! Met mango, rucola, zongedroogde tomaat en feta. 

En er kwam een nieuwe editorial uit voor Culture Machine waarvoor ik een maand geleden een shoot deed! 



Koningsdag met mijn lieve vriendinnetje Noor! We gingen naar een festival en we kwamen daar een superfood bar tegen waar je smoothies, superfoodrepen en acai bowls kon kopen, hoe leuk! 

Tussen alle examenstress door deed ik in de vakantie nog een shoot met fotograaf Jasper Loeffen! 

Indonesisch eten bij djakarta met mijn ouders, hmm spekkoek I love it! 

Dit is zo ongeveer mijn standaard lunch als ik een dagje aan het leren ben, rijstwafels met huttenkase en avocado. 

Dit was de maand april voor mij, niet heel bijzonder aangezien mijn maand vooral bestond uit leren voor de examens die ik over een week heb. Hopelijk zit de volgende diary vol met leuke foto's! Ik ga na mijn examens fulltime aan de slag met modellenwerk en er staan veel leuke dingen op het programma de aankomende maanden, en ik hou jullie natuurlijk op de hoogte in mijn maandelijkse diary! 

Liefs, Daphne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten